Saturday, January 3, 2015

Ilusat Vana Lõppu Ja Uue Algust.

Tahtsime aastavahetust vastu võtta ranna äärses Linnas nimega Palm Cove. Meie juurest kuskil 1.20
minutit sõitu. Aj rääkis sellest ülemusele ning temad helistasid sinna hotelli ning muutsid meie ühe öö hoopis kaheks ööks ning maksid ka selle eest. Aastavahetusel on seal kandis kõik hotellid jube kallid, ni maksis ka meie üks öö juba 240 dollarit. Selline oli nende jõulukingitus meile.
Meie sõrbad Kathryn ja Dale kurtsid, et neil pole mitte midagi aastavahetusel teha. Eks meie head inimesed nagu me oleme pakkusime siis, et tulgu nemad ka meiega hotelli ja lähme kuskile ilusasse restosse sööma. Helistasime hotelli ja muutsime oma toa kahemagamistoaga ruumiks. Plaan oli siis, et nad toovad oma koerad ka meie juurde ning siis kui nad järgmine päev oma koertele järgi tulevad, lasevad meie omad ka natukeseks välja.
Broneerisin meile laua ühes rannaäärses restoranis. Neil oli kindel menüü niiet pidime juba enne ära ütlema, et kas tahame eelrooga, pearooga ja magustoitu või siis ainult kahte esimest. Valisime ainult eelroa ja pearoa, see läks maksma 85 dollarit nägu. Ei jõudnud lauda istudagi kui juba oli selline tunne nagu nad tahaks meist lahti saada. Eelroog toodi nii kiiresti lauda, et ma ei jõunud veini lonksugi enne võtta. Valikus oli kevadrullid kolme erineva lihaga või siis mingi lihtne kana salat. Meie Aj-ga võtsime mõlemast ühe. Nii kui pearoog oli söödud, toodi kohe pearoog. Ma oleks tahtnud natuke ikka seedida ja veini nautida aga ei antud selleks aega. Põhiroaks võtsin mina kana ahjukartulite ja muude aedviljadega ja Aj võttis sealiha samade lisadega. Suhteliselt mõtetu pearoog. Noh mitte mõtetu aga oleks tahtnud midagi mis poleks olnud nii igapäevane roog, midagi mis oleks ikka wow üelnud. Mis siis ikka,
Nii kui pearoog sai söödud toodi lauda arve, et umbes kulistage oma joogid alla ja hakake minema. Tippi me seekord ei jätnud.
Läksime hotelli tagasi, mõtlesime et teeme mõned joogid ja siis lähme kell 12 randa ilutulestikku vaatama. Siin lastakse kell 9 ka pauku, et lapsed ei peaks nii kaua ootama.
Kathryn ja Dale otsustasid kutsuda oma kaks sõpra ka sinna meie hotelli. Tüdruk ja poiss, loomulikult kui nad kohale jõudsid, et olnud meiee Aj-ga enam põnevad. Põhimõtteliselt olime vist nähtamatud. Ja kui arvate, et ma liialdan siis sugugi mitte. Täpselt nii oligi, meiega ei räägitud ühttegi sõna. Olime väga pettunud, kutsume neid ja muudame broneeringuid ja asju, et neil ka tore oleks ning vastu saame ei midagi, otseselt ei midagi. Kell 12 jalutasime randa, ilutulestikku ei olnudki. Nägime kahte pauku kõrval rannast ja see oligi kõik. Einoh  HEAD UUT AASTAT. Need parimad sõbrad kallistasid üksteist ja wuhuu ja siis kuskil 10 minutit hiljem tuli meelde et aajaa peaks Aj.le ja Ramonale ka soovima. Me oleks ise ennem soovinud aga neil tundus nii lõbus et mis me ikka segama lähme. Noh eks pole hullu, elame üle. Jõudsime hotelli tagasi ja veel võtsime drinki natuke. Nende vahvad sõbrad siis otsustasin kuskil 2 ajal hakata koju minema. Meie sõbrad muidugi kohe, et jääge siia, mis te ikka lähete. Siin ruumi küll. Siis ma olin juba natuke vihane, et mis mõttes nad tahavad neid siia ööseks ilma et meie käest küsida. Ebaviisakas minu meelest nii. Õnneks nad ei võtnud kutset vastu ning läksid ikka koju ning meie läksime magama.
Mõtlesime, et nii vahva et saame jägmine päev ja ühe öö veel toredasti kahekesi aega veeta. Aga mis juhtus? Loomulikult jäid nad teiseks ööks ka, sest tuba oli ju olemas. Ma ei saa aru kuidas inimesed nii plaane muudavad kui alguses oligi jutt et ainult ühe öö on nad meiega. Siis Aj pidi koos Dalega keset päeva koju sõitma, et koerad välja lasta ja süüa anda. Ühesõnaga tobe olukord.
Dale pidi 3 jaanuaril sõitma kuskile teisele maale surfama niiet ta isa broneeris talle kuskil mujal hotellis ühe öö ja Kathryn pidi öö oma õe juures veetma. Nii mina siis oma heast südamest ütlesin, et las need koerad olla siis veel ühe öö meie juures, me niikuinii oleme kodus. Vähemalt siis ei pea puuris istuma ning järgmine päev niikuinii sõidab mööda Katryn kui koju läheb, et siis võtab peale.
Sel õhtul läks Aj jahile ja mina jäin koertega koju. Raske on kui on 7 koera kes üksteisega läbi ei saa. Jooksuta edasi tagasi puurist sisse ja välja, et kõik saaksid võrdselt õues olla. Noh ja siis õhtul Katrhyn saadab mulle sõnumi, et ta on nii kurb et ta kala ära suri. Misasja? See tähendab et ta on kodus ja ta oligi. Oleks siis võinud oma krantsid ka peale võtta kui koju sõitsis. Ütles, et õel olid teised plaanid ja ei saanud ööseks sinna jääda. Mina tunneks end ebamugavalt kui lähen koju ja oma koeri küla pealt kaasa ei korja niigi kui teaksin et neid sada tükki ja nendega palju tegemist. Ma sain ikka nii vihaseks, ise läheb koju ja ei või siis kaasa võtta. Kes teist veel oleks nii teinud?
NAd on varem meie koerte järgi ka vaadanud aga meie olime siis TEISES RIIGIS mitte ei istunud kodus.

Arvan, et sain järgjekordelt petta. Inimesed keda pidasin oma headeks sõpradeks lasid üle. Võibolla ma ise olen ka loll, et ei võinud neile teada anda et ma ei taha et nad jääksid teiseks ööks või siis tule korja oma koerad peale.Võibolla võtan lihtsalt kõike liiga südamesse. Või ma ei tea, mina ei usu et ma kellegiga nii käituksin.
Me ei ole lootust kaotanud, ükspäev leiame me endale samade huvidega vahvad sõbrad :) Pea püsti edasi!




Näitasin neile kuidas me Eestis õnne valame. See meeldis väga kõigile. Saime igasuguseid kujuneid-draakonid, kotkad kui ka mereelukad.

Muidugi Aj viskas esimese korraga terve ämbri pisaraid täis, Sellise õnnega ma küll rahul ei olnud niiet ta sai teise katse ning viskas draakoni. Ei tea küll mis see tähendada võiks? :)

No comments:

Post a Comment