Saturday, January 3, 2015

Ilusaid Jõule!

Nagu eelmises postituses sai mainitud siis töötasime enne jõule 10 päeva jutti niiet olime mõlemad

omadega suhteliselt läbi. Me saime vabaks ka ainult kaks päeva niiet mul ei olnud plaanis ka teha mingit suurt jõululauda. Piparkoogi küpsetamise pärast sai villand pliidi ees seismisest.
Õnneks on Austraalia jõulud hoopis teistsugused kui jõulud kodumaal. Siin käib jõuluvana 24 detsembri öösel ning kingit avatakse hommikul. Nii pidasime jõule ka meie. 24 õhtul vaatasime filmi ja vedelesime teleka ees niisama ning hommikul avasime kingitused. Ja olidki jõulud läbi. Nii lihtne see oligi, ei mingit kokkamist või üle söömist. Kingid avatud, läksime hommikust sööma ja vedelesime niisama teleka ees jälle ning valmistusime järgmiseks tööpäevaks.
Olin vist terve aasta väga tubli laps, me mõlemad Aj-ga olime. Jõuluvana oli ikka väga helde. Mina sain endale imeilusad 0.5c kõrvarõngad ja Samsung tahvli arvuti. Aj sai aga kõige uuema mudeli GoPro ning palju lisasi, et saaks ikka ümber pea ja jala ja kõhu seda panna. Jõuluvana tõi aga meile mõlemale (kaasa arvatud meie vahvale toakoerale Tor) roboti tolmuimeja.  Ma ei saanud enam õnnelikum olla selle, lõpuks ometi koerakarva vabad põrandad yeppii.. Karjusin õnnest vist liiga vara, see masin on suhteliselt totu. Vahepeal sõidab ta kolm korda üha ja selle sama seina otsa, siis ta jääb vaiba otsa kinni, siis ta jääb wc uksepiida peale kinni. Kui puldist vajutada, et mine oma laadimispunkti siis ta keerab otsa ümber ja hakkab hoopis teisele poole sõitma. Ühesõnaga pole kõige targem mees kuid parem ikka kui ise tolmuimejaga võtta.
Kuna jõulu õhtul olid põrandad jube mustad, siis saime esimese kingituse juba
õhtul avada :)

Tuleb välja, et ma olen ikka üks super kodu perenaine. Pliidi ees ma seista ei viitsi, tolmuimejaga ka võtta ei viitsi :D Tõesti ei viitsi peale pikka väsitavat tööpäeva koju tulla koristama ja kokkama, ning nädalavahetustel tahaks koertega aega veeta, randa minna või Cairinsi sõita.



No comments:

Post a Comment